City Navigator Europe v8 DVD

Store; sa:
Mats Barrefors: Du har naturligtvis rätt till din åsikt, men gör något konstruktivt, mer än att gnälla.

Mmmmm, det är kul och svenskt att gnälla.....

Jag har "filat" en error report som jag nämnt tidigare för de som läser inläggen. Jag har även skrivit ett skarpt formulerat e-mail till Sportmanship eller vad dom kallar sig.... Svaret jag fick efter 2 månader var att CN8 finns på marknaden nu....

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Var köper man uppdatering till CN v8?

Har kollat trådarna överallt här och hittar inte var man bäst köper uppdateringen?

Kan någon också bekräfta att jag uppdaterar min City Select till City Navigator? Hittar inget om det hemma hos Garmin's.....

...och gladpåsk....

Re: Var köper man uppdatering till CN v8?

barret; sa:
Har kollat trådarna överallt här och hittar inte var man bäst köper uppdateringen?

Kan någon också bekräfta att jag uppdaterar min City Select till City Navigator? Hittar inget om det hemma hos Garmin's.....

...och gladpåsk....
Jag uppgraderade från CS7 till CN8. Jag fick min DVD från belanor.no. Man måste ha skivan först. När man loggar på http://www.garmin.com/unlock/ och skriver in sitt registration code för orginalskivan får man upp vad man har och vad man kan uppgradera till. I mitt fall till CN8för 75USD+moms.
Lycka tillå glad påsk.

Det är alltid från CS7 Europa till CN8 Europa. Priset är detsamma eftersom du bara kan betala på Garmins site (AFAIK). Skivan skickas ut gratis av Grmins distributörer. Garmin tar pengarna.

Vadå alltid?

jonasolof; sa:
Det är alltid från CS7 Europa till CN8 Europa. Priset är detsamma eftersom du bara kan betala på Garmins site (AFAIK). Skivan skickas ut gratis av Grmins distributörer. Garmin tar pengarna.

Kanske jag missuppfattar Dig, Jonas, men jag har uppgraderat från CS6 Europa till CN8 Europa. Det går ju lika bra ju.

/Leffe

Ursäkta, jag uttryckte mig oklart. Steget tas från CS till CN europe v8.

Själv lurade jag en ny dator att tro att CS6 och CS7 var installerade - fast ingen City Select fanns där innan. De satt i gamla datorn. Det gick bra att installera CN v8 då med.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips