Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Förbannat hårt! Jag är nära att stryka med bara jag åker Skutan ner!
En tanke om varför det varit lite tyst om det hela, är kanske att hon kom hem häromdagen (om jag förstår det rätt).
Hon borde skriva ett par feta artiklar och sälja till ett par feta tidningar...
Juste att toppa ut och att skida ner och så men det som ju toppar allt är ju att stå på toppen i dunstassen med syrgas (På Cho Oyu ?) med en Finspångflagga!! Extremsportkommunen Finspång!!! Hur bra som helst, Henrik Schyffert hade inte gjort det bättre!
Kudos!
JohanC
PS Satt framför datorn och gnällde lite över syrgasbruket på Cho Oyu men insåg ju raskt att det är fan så mycket hårdare att göra Cho Oyu MED syrgas än att inte göra det utan... DS
varför är det svårare med syrgar en utan
tomas olsson gjorde det utan syrgas och åkte ner på skidor som jag vet fick han inte så mycket av pressens upmärksamet
oscar
varför är det svårare med syrgar en utan
tomas olsson gjorde det utan syrgas och åkte ner på skidor som jag vet fick han inte så mycket av pressens upmärksamet
oscar
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...
Från Bruksvallarna fortsatte vi i fortsatt kallt högtrycksväder. Den befarade spårlabyrinten upp och förbi Ramundberget visade sig vara tämligen ...
3 kommentarer
Det började med en känsla av att tiden hade gått utan att jag riktigt märkt det. Utrustning i garderoben, kartor i hyllan och ett liv som blivit mer ...
I år är det sextio år sedan jag vandrade i Sarek för första gången, och de närmaste dagarna kommer min nya bok ut: Sarek – en biografi. Det är en ...
4 kommentarer