Byte tältgolv Hilleberg Stalöon

Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket om Hilleberg eller inte. Jag hade en fråga, jag har fått bra svar på den. Jag är nöjd.

Jag har samma problem med mitt gamla Keron, men man måste ju verkligen fråga sig varför ett av världens bästa tält har ett så uselt golv!?
Under dessa år av utveckling borde dom väl hitta en lösning på detta problem, eller är det ett sätt att tjäna lite extra på dom gamla tälten som annars håller för bra?

Personligen tycker jag det är dåligt av Hilleberg.

Johnny

Hur gammalt är ditt tält?
/daniel

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag har samma problem med mitt gamla Keron, men man måste ju verkligen fråga sig varför ett av världens bästa tält har ett så uselt golv!?
Under dessa år av utveckling borde dom väl hitta en lösning på detta problem, eller är det ett sätt att tjäna lite extra på dom gamla tälten som annars håller för bra?

Personligen tycker jag det är dåligt av Hilleberg.

Johnny

Jävla girigbukar, det är precis så dom är!!

En bra produkt i övrigt, tillräckligt bra för att man vill ha den kvar. Så man kostar på sig att laga istället för att köpa nytt var 20:de år, ska inte ett golv hålla för att gnidas mot lite löjligt grus, sand, klippor, kottar, barr och bös. Uselt säger jag, uuusselllt.

Men man får väl vara glad att de inte är lika pengakåta som Volvo PV var runt sjuttio när man lade ned Amasonen för att den var för bra, gick aldrig sönder så reservdelarna låg och samlade damm på lagerhyllorna.

OBS: ;)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips