Byte av greppsulan på Meindl Island Pro

Jag har hört att när man har slitit ut sulan på sina meindl går det inte att byta ut den.
Är det någon som vet om detta stämmer eller om det bara är ett löst rykte?

/Henning, som som sliter klackarna ojämnt...

Inga problem.. Jag har bytt på mina Meindel Army Pro, lämnade dom på Naturkompaniet så skickade dom kängerna till fabriken.. Kostade 900:- inkl allt!

Det bidde ett inlägg för mycket. Sorry! (Man måste se till att hålla antalet kottar högt)

/Håkan
[Ändrat av Håkan K 2004-03-30 kl 14:41]

900? En butik här lovade att göra det för 50 Euro på mina Hanwag (dvs butiken skickar till Hanwag som byter sula).

/Håkan

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.
-Patric-; sa:
jaja.. nu va ni lustiga, nu handlade frågan om ifall det gick inte om vad det kostade..

;)

Nämen sitter du där borta och tjatar på mig?

images

Va?

/G. ;)

Ekonomi

monstergeddan; sa:
Jag har hört att när man har slitit ut sulan på sina meindl går det inte att byta ut den.

Eller varför inte vara med om att höja konsumtionen lite...köp nya! Jag menar, hur många spänn/meter blir det?

Re: Ekonomi

Pastor Hälge; sa:
monstergeddan; sa:

Eller varför inte vara med om att höja konsumtionen lite...köp nya! Jag menar, hur många spänn/meter blir det?
Varför inte Lundhags? (Fniss...)

/Håkan

Re: Re: Ekonomi

Håkan K; sa:
Pastor Hälge; sa:
monstergeddan; sa:

Varför inte Lundhags? (Fniss...)

/Håkan
Graninge, finns dom än? Dom var fina på min tid!

Apropå Lundhags så kan du kolla med dem, de fixar även andra märken. Har de i alla fall sagt till mig.

//johan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips