avslutad210712
Gäst
Vill bara lyfta fram tråden så att den är aktuell nu på morgonkvisten.
Nu ska ut och paddla...
Alla sätt är goda *L*
Vill bara lyfta fram tråden så att den är aktuell nu på morgonkvisten.
Nu ska ut och paddla...
Enda stället jag inte räds hugga ner ett träd är under en kraftledning då det ändå förr eller senare ska röjas där... det kan väl ingen ha något emot?
Enbuskar är undantaget då de växer väldigt långsamt och ändå inte blir så höga så de som röjer kraftledningsgatorna lämnar kvar dem. Dessutom är det moderna skogsbruket ett stort hot mot enbuskarna som förstörs vid markberedning. Det jag menar är att en "skog" under en kraftledning har en livscykel på kanske ja vadå 15 år och därför borde det vara ok att ta pinnar där.Det där kan ju faktiskt tåla att diskuteras, vad tycker ni andra om vad skogstoker skriver ???
Och det där att ta sly till grillpinne?????????
Lugn, skogstoker, är av din mening, men inte säker på att alla andra är det, tänker på de "vingförsedda"....Enbuskar är undantaget då de växer väldigt långsamt och ändå inte blir så höga så de som röjer kraftledningsgatorna lämnar kvar dem. Dessutom är det moderna skogsbruket ett stort hot mot enbuskarna som förstörs vid markberedning. Det jag menar är att en "skog" under en kraftledning har en livscykel på kanske ja vadå 15 år och därför borde det vara ok att ta pinnar där.
Lugn, skogstoker, är av din mening, men inte säker på att alla andra är det, tänker på de "vingförsedda"....