Bortglömd topphätta till tält

Hej,

Glömde topphättan till mitt FJ Vålå Dome II på denna lilla ö (Skogsboören):

http://kartor.eniro.se/m/nffxx

Tyvärr gick det inte att länka till den exakt GPS-positionen, men tältplatsens position är ungefär:

WGS 84 (lat, lon):
N 59° 7.817', E 18° 39.742'

(d.v.s. inte den norra udden där det står ett sjömärke utan den södre västra delen.)

Om någon har paddelvägarna förbi så plocka gärna med er denna och hör av er. Den är sexkantig och av beige tältväv. Hittelön ulovas :)

/Mats

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Ser nu att det är den övre något större av de två öarna. Ska definitivt hoppa iland där och kolla om jag finner den.

Ser nu att det är den övre något större av de två öarna. Ska definitivt hoppa iland där och kolla om jag finner den.

Ja, det stämmer. Det vore väldigt hyggligt! Paddlar du längs västra stranden söderifrån och upp längs västra stranden så noterar du snart en bra tältplats. Där någonstans ligger den.

/Mats

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips