Bloggar om friluftsliv

Aha

Tack Erik för reklamen av min blogg, jag undrade varför jag fick en massa besök här i från. Nu får jag väl börja skriva mer om friluftsliv och mindre om allt annat... okej kanske inte mindre om foto;)

//Fredrik ( http://perra.wordpress.com )

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Kul med frilufts-bloggar!
Vill tipsa om en fantastisk sida (ingen blogg dock) som en fotograf här i Vilhelminafjällen har magba.se där hittar ni många härliga bilder!
Om ni vill veta mer om mig och mina äventyr så kika in på min blogg.

Vänliga hälsningar/Sara
Fjällen har något som bara fjällen kan ge​

Kul med frilufts-bloggar!
Vill tipsa om en fantastisk sida (ingen blogg dock) som en fotograf här i Vilhelminafjällen har magba.se där hittar ni många härliga bilder!
Om ni vill veta mer om mig och mina äventyr så kika in på min blogg.

Vänliga hälsningar/Sara
Fjällen har något som bara fjällen kan ge​

Härliga tips, det fanns många bra bilder på den sidan och din blogg var intressant särskilt den samiska ordlistan

Hoppas det kommer fler tips på bloggar. Var inte blyga, tveka inte att lägga in en länk till eran egen blogg...

Aktuellt

Där friluftslivet möts: Värdar och utställare på Outdoor festival

Där friluftslivet möts: Värdar och utställare på Outdoor festival
Den 22-23 maj samlas friluftslivets aktörer på Djurgården i Stockholm, och bjuder på både kunskap och inspiration inför sommarens äventyr.

Snälltåget – på räls till äventyret

Snälltåget – på räls till äventyret
Möt Snälltåget på Outdoor Festival 2026 – som tar dig till friluftsdestinationer i Sverige och Europa. Som festivalbesökare får du 10% rabatt.

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.