Björnlukt på flaska!

Hahaha.. jag tror jag dör av skratt!!

Björnlukt på flaska! Men inte nog med det, det är doften av en brunstig björnhona!

Lukten håller borta älgar, renar, hjortar och rådjur. Säkert också en massa andra djur! Alltså perfekt för att skydda potatisarna och äpplen osv.

Men tänk, detta hade ju varit intressant att köpa till de som vill uppleva björn på nära håll. Vem vill testa? Jag bjuder på flaskan om ni skriver recensionen! Jag vet en bra plats där ni kan testa den också.. :)

Det finns också älglukt på flaska, denna kan också vara intressant... brunstig älgko!

http://www.langvind.no/

Oh ja! Så jädrans smart - om det inte finns några kåta björnhannar i grannskapet, förstås. B) Jag tror jag föredrar ett rådjur i rabatten framför en pilsk björnhanne!

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Sarvi; sa:
Oh ja! Så jädrans smart - om det inte finns några kåta björnhannar i grannskapet, förstås. B) Jag tror jag föredrar ett rådjur i rabatten framför en pilsk björnhanne!
Ja.. det med björnhannar kan ju kanske vara en sidoeffekt/biverkning med doften.. :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips