Billig träningsklocka med GPS och puls på handleden?

Fortsätter på mina frågor. Har mätt 54 som lägsta puls manuellt men med klocka blev lägsta värde 43 i puls I sömn. Efter lite ficka prat om detta så kom frågorna.

Hur nogran är en pulsklocka ?
Vart är gräns till sjuklig låg puls vad det nu heter?
Du kanske är vältränad. Den lägsta puls min klocka registrerat under sömn är 46. Inatt var det 51.

Tango, har det blivit någon pulsklocka till dottern än?
/Niklas
Tack för påminnelse om att jag missat rapportera resultat. Det blev en Samsung Galaxy fitbit 3, så mer mobilklocka än träningsklocka som har det mesta som efterfrågades:

/Patrik

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Tack för påminnelse om att jag missat rapportera resultat. Det blev en Samsung Galaxy fitbit 3, så mer mobilklocka än träningsklocka som har det mesta som efterfrågades:

/Patrik
Ok! Hoppas dottern blev nöjd.
/Niklas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips