Bilder från cykelsemester

Trevlig sida!

Hej!
Fina bilder! Gillar att du lägger in foton på djur och växter förutom fina landskap. Latinska namn dessutom :). Intressant tycker jag, är själv naturintresserad.

/Jojje

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Re: Trevlig sida!

Vildkatt; sa:
Hej!
Fina bilder! Gillar att du lägger in foton på djur och växter förutom fina landskap. Latinska namn dessutom :). Intressant tycker jag, är själv naturintresserad.

/Jojje

Tackar...

Kan vara svårt ibland att hitta namnen på de djur och växter man har sett under en resa. Ofta blir det många timmar letande i böcker när man kommer tillbaka till Sverige.

/Stellan

Strålande snyggt! Många cykelturer som jag blir sugen på.
Vi träffade några av dina ornitologkompisar på Getterön i helgen och pratade bland annat om era cykelturer. Kul att kunna kolla lite mer så här direkt efter!

Nu har jag varit iväg i 7 mânaders tid och det finns mânga nya bilder utlagda frân resan. Jag kommer att snart lägga ut en kortare reseskildring pâ Utsidan men först mâste jag hitta en snabb uppkoppling till internet... Texten är klar men gâr inte att lägga ut bilder. Men vill ni kolla in lite cykelbilder sâ finns de pâ

www.sandstorm.se

/Stellan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips