Bilddokumentation från Hardangervidda 2008 (Kraekkja - Kinsarvik))

Fina bilder och roligt med bl.a. människor på bilderna och inte bara panoraman hela tiden som det lätt kan bli :)

Kul att du tyckte om dem. Ja, jag tycker också att det är roligt att se ansikten. Det är något vackert med människor till fjälls.

Underbar tur

Man blir avundsjuk och skulle vilja vara där. Fina bilder och god berättelse, jag upplever att man "lever sig in i bilderna".

Aktuellt

Vinn "Sarek: en biografi" av Claes Grundsten!

Författaren, fotografen och Utsidan-bloggaren Claes Grundsten har skrivit en bok om sin långa relation till Sarek. Här har du chansen att vinna den!

Starta din egen blogg på Utsidan!

Vill du nå ut med dina äventyr till över hundra tusen friluftsintresserade? Börja blogga på Utsidan! Här hittar du en guide över hur du kommer igång.

Äventyraren Tim Marklowski – stora bedrifter och liten miljöpåverkan

Tim Marklowski vill utmana bilden av de stora outdoor-äventyren. Under 2025 gjorde han flera extrema turer – med minimala CO2-utsläpp.
Tycker också det är fint med ansikten till fjälls. Man blir sugen att ge sig iväg...
Hälsningar Veni

Kul att ni tycker om bilderna. Och roligt att någon gillar mitt berättande. Ska om ett par veckor upp till Abisko och gå trepassleden och lite annat. Lovar att lägga ut en samling med de bästa bilderna och lite dagboksanteckningar då!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips