Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bild från din senaste tur
- Trådstartare danisko
- Start datum
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Är precis på väg hem från en tur i Offerdalsfjällen i Jämtland (Bakvattnet till Stor-Stensjön). Bilden är tagen vid mitt läger på Giedtietjahke, sydväst om Stor-Stensjön. Toppen i bakgrunden är Mehkene. Hade planerat att ta en topptur dit, men fick av olika orsaker skippa detta. Underbart område att vandra i.
Morgonen efter låg dimman så tät att jag inte kunde se andra sidan pölen.
Morgonen efter låg dimman så tät att jag inte kunde se andra sidan pölen.
Bilagor
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
Kan inte se någon bild här heller, vill du göra ett nytt försök Håkan? (Eller är det i min ände det felar?)Nedanför Måskonåiveglaciären i Norra Storfjället. En väldigt ensam plats. Hade hoppats kunna göra en kamvandring, men vädret bestämde annorlunda.Början av juli 2016.
Första lediga dagen...
...Efter en intensiv jobbvår avnjöts uppe på Sonfjället, Härjedalen. Här är spetsen på Korpflyet halv åtta på kvällen den tjugosjunde juni. Höstens fjälltur har tyvärr blivit inställd p.g.a. en fotskada men istället för att sura över detta konstaterar jag att jag trots allt har haft en mycket bra sommar. Fjällsuget kommer däremot att kvarstå...
...Efter en intensiv jobbvår avnjöts uppe på Sonfjället, Härjedalen. Här är spetsen på Korpflyet halv åtta på kvällen den tjugosjunde juni. Höstens fjälltur har tyvärr blivit inställd p.g.a. en fotskada men istället för att sura över detta konstaterar jag att jag trots allt har haft en mycket bra sommar. Fjällsuget kommer däremot att kvarstå...
Bilagor
Hmm? Jag ser min bild...Kan inte se någon bild här heller, vill du göra ett nytt försök Håkan? (Eller är det i min ände det felar?)
Ja, nu ser jag också bilden. Tack!Nu då? Måskonåiveglaciären i Norra Storfjället.
/HåkanF
Liknande trådar
- Svar
- 154
- Visningar
- 16 M
Dela: