Besök Utsidans geogömmor

clindh

Forumvärd
Undertecknad tände på sk geocaching som nämndes i ett tidigare inlägg, och har nu placerat ut några sådana "geogömmor" (fritt översatt..). En finns i Dalarna och två nära Stockholm. Fler kommer med tiden, men det är fritt fram att besöka de nuvarande!

Läs mer här:
http://www.utsidan.se/gps/

Om jag hinner

Jag skall till Stockholm på onsdag. Jag kanske får tid över för en tur till Bromma :)

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Cacheträsket

Tack Christer! Du har dragit ner mig i cacehträsket. Besökte din utlagda gömma i Siljansnäs 10/5 (Då jag kommer från Siljansnäs var det ju tacknämligt avstånd :)

Nu har det gått två dagar och jag har 30 mil till närmaste cache. ABSTINENS...........

Nej, skämt åsido så tycker jag att detta med Geocaching är en helt fantastisk kul grej.
Tack, tack...........

Snart finns det ett par gömmor till i Dalarna ;-)

Håll utkik!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips