Svarren; sa:Hej,
efter ett stort antal utenätter förra året kan jag meddela att granris är att rekommendera
6. Går att hitta torr (nio gånger av tio)
/Johan
Hur gör du den tionde natten? ;-)
Svarren; sa:Hej,
efter ett stort antal utenätter förra året kan jag meddela att granris är att rekommendera
/Johan
tigertamjaren; sa:Mumma! Allemansrätt! Låter hur gott som helst! Kräftor, sill, nykokt färskpotatis, det är enna riktiga allemansrätter det! Borde vem som helst kunna unna sig lite när andan faller in. Tycker jag. Kanske en gnutta smör eller gräddfil till pärerna, lite dill, en citronskiva och vips har man värsta pangrätten. På sin sida. Kan med fördel intagas på en bädd av väldoftande granris. Med solen i ansiktet. Nåt ditåt.
ufo969; sa:Z-rest och liknande är noll komfort
tigertamjaren; sa:Prexis. Eller tills solen imploderar och påvar börja klä sig i kjol och behå.![]()
Peifen; sa:Svarren; sa:Hej,
/Johan
Skaka granriset istället. Granbarr har sådan vaxad yta att det lätt skakas acceptabelt torrt.Svarren; sa:Peifen; sa:Svarren; sa:Hej,
/Johan
Tionde natten så bitar jag i det så kallade sura äpplet...
/Johan
Eller tills ett, vad det Wildo det hette, börjar läckatigertamjaren; sa:Raskesven; sa:Tills det går hål på den eller någon ventil börjar läcka eller om det är kallt.
Raskesven
Prexis. Eller tills solen imploderar och påvar börja klä sig i kjol och behå.![]()
"Man" klarar sig fortfarande bra med ett klassikt liggunderlag.Nordesjö; sa:ufo969; sa:Z-rest och liknande är noll komfort
Jag skulle säga att det är åtminstone 12 komfort jämfört med ett klassiskt liggunderlag som man ju klarade sig ganska bra med för inte så länge sen.
Men luftmadrass är såklart skönare om man är känslig.
Raskesven; sa:"Man" klarar sig fortfarande bra med ett klassikt liggunderlag.
Är det sådan skillnad, sover jag verkligen så obekvämt? Jag som snusar så sött och tycker jag ligger så skönt. Säkrast att jag aldrig testar ett Z-rest![]()