Min syster och hennes man blir föräldrar om någon månad och det står still i huvudet på mig! De är väldigt aktiva och älskar att vandra, åka skidor, cykla, paddla och att bara vara ute i skog och mark. Det skulle vara så kul att ge dem något som passar sådana aktiviteter. Jag har varit ute en del med min 1-åring men mer än bärsele/bärstol kan jag inte komma på och det ska de låna av mig. TIPS!!! Vad är fiffigt att ha?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Behöver tips på presenter till ett aktivt par som snart blir föräldrar
- Trådstartare schis
- Start datum
Mössa, skor, overall, isolerad nappflaska... Något mer? 
Ett litet renskinn. Perfekt att ha som liggunderlag för barnet om dom tältar, ute och går i vagn, i pulka. Funkar att bara ha på golvet för barnet att ligga på hemmavid. Dessutom varmt och skönt. Sköter dom om det bra håller det i många år.
Inte den vanligaste presenten kanske men borde kunna bli väldigt uppskattad.
Inte den vanligaste presenten kanske men borde kunna bli väldigt uppskattad.
Aktuellt
ANNONS
Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig
Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.
Hejsan
En cykelvagn med handtag och riktigt tillsatshjul så att den även kan användas som offroadbarnvagn.
Mvh
En cykelvagn med handtag och riktigt tillsatshjul så att den även kan användas som offroadbarnvagn.
Mvh
Ett fårskinn
Ett fårskinn som är naturligt behandlat. Alltid bra att ha i vagnen, på golvet, i pulkan. Annars en minikånken brukar alltid vara uppskattat. En liten träkåsa med barnets namn ingraverat. Det gav jag till min brorsdotter när hon blev 1 år. Något de har nytta av i framtiden. Klean kanteen har också kommit ut i en version med pipmugg topp, finns även som nappflaska. Inget dom kommer använda nu precis när bebisen är liten men snart nog är den så stor.
Ett fårskinn som är naturligt behandlat. Alltid bra att ha i vagnen, på golvet, i pulkan. Annars en minikånken brukar alltid vara uppskattat. En liten träkåsa med barnets namn ingraverat. Det gav jag till min brorsdotter när hon blev 1 år. Något de har nytta av i framtiden. Klean kanteen har också kommit ut i en version med pipmugg topp, finns även som nappflaska. Inget dom kommer använda nu precis när bebisen är liten men snart nog är den så stor.
Minikånk, liten termos, liten kåsa, "liten" av det mesta som vuxna har i friluftslivet - barn vill ha eget och liknande de vuxnas är min erfarenhet. Den julafton min systerson fick en thermos drack han mugg efter mugg efter mugg med bara kallvatten bara för det var så roligt att dricka ut thermos(-mugg).
Fårskinn till vagnen är också bra, liksom sovsäck.
/Patrik
Fårskinn till vagnen är också bra, liksom sovsäck.
/Patrik
Skulle fundera på en nappflaska från Klean Kanteen. Borde hålla i en evighet. När barnet blir större så använder man bara skruvkorken. (Och vem vill inte ha en nappflaska man kan värma direkt på elden
)
Exempellänk. Finns nog på fler ställen.
http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=KLEANKANTEEN_KIDBABY267
Edit: Såg att småvildar redan rekommenderat detta.
Exempellänk. Finns nog på fler ställen.
http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=KLEANKANTEEN_KIDBABY267
Edit: Såg att småvildar redan rekommenderat detta.
Liknande trådar
- Svar
- 3
- Visningar
- 2 M
- Svar
- 46
- Visningar
- 6 M
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips