Avsl12
Avstängd
Mitt väger 20 480 byte med all utrustning. Första gången jag bär mindre än du. UL?Nordesjö; sa:Mitt väger 33 792 byte.![]()
Mitt väger 20 480 byte med all utrustning. Första gången jag bär mindre än du. UL?Nordesjö; sa:Mitt väger 33 792 byte.![]()
Rungá; sa:Mitt väger 20 480 byte med all utrustning. Första gången jag bär mindre än du. UL?Nordesjö; sa:Mitt väger 33 792 byte.![]()
avslutad210712; sa:Hoppas att någon/alla som köper Bask-säckar också lägger in recensioner för de är klart prisvärda och även om jag (förhoppningsvis) inte behöver någon mer säck på ett tag så kan det vara bra att kunna rekommendera till folk som skall börja vandra och kanske inte vill lägga ut massor av pengar.
pal2; sa:Apropå sidoväskor, på ryska sidan hos Bask finns det fotogalleri. På informationssidan för respektive rygga står det under bilden något på ryska ("Fotogalleri" kanske?) med en siffra i parantes efter. Det är inga dåliga sidoväskor dom har hängt på där! Det ser ju ut som om de bär ett helt tält storlek Moskoselkåta på sidan av säckarna!
Mvh
Peter P.
öringen; sa:Är det inte en sån här de har hängt på sidan om säcken
Nordesjö; sa:Zeb,
Jag tror inte folk som frågar Utsidanmänniskor om ryggsäckar kommer att kunna undgå att bli Basktipsade.
Jag anar ett trendbrott. För några år sedan var det alltid "köp en Bora!" "köp ett Hilleberg!" "köp Arcteryx!". Nu är det mera "Kolla på Bask!", "Kolla Itab!" "Gas från Biltema!".
Men ett tips består. "Köp Vulcan!"![]()
lapetter; sa:Ingen har ju ens hållit i grejorna. Eller har de det?
Nordesjö; sa:Roland, en man som inte är sen att såga skräp, köpte sig en Bask Shivling för nåt år sedan och har ju flera gånger berättat om dess kvaliteter och brister för den som har varit villig att läsa.
Hans dotter har nu en Bask Eiger.
Sök i forumet, vettja![]()
lapetter; sa:Visst är det kul att upptäcka och spekulera men nu känns det som att stadiet är nått då rapporter skulle behöva droppa in.