Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bästa pakethållare för Ortliebväskor+Tält
- Trådstartare Henrik.nu
- Start datum
Så jag tror jag satsar på en stålpakethållare. Känns säkrare än aluminium. Sen då se till så det går ihop med disc-breaks där bak.
Sen bara hoppas att det inte rostar igen direkt.
När du nu i övrigt skriver inlägget på svenska, varför inte använda den korrekta benämningen skivbroms om bakbromsen?
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Titan är ju svårt att svetsa, om olyckan är framme. Dessutom brukar titan kosta betydligt mer än stål.
/Niklas
Tyckte nog frågan inte gick att besvara dock, rätt tillverkad skall varken stål, aluminium eller titansvetsar gå up... Kvaliteen lär ju vara viktigare än matrialet. Ser svetsarna tunna ut på stålhållaren
köp ej tex...
Så betong blir nog mitt svar på frågan, väl armerad bör den hålla bra och länge.
Tyckte nog frågan inte gick att besvara dock, rätt tillverkad skall varken stål, aluminium eller titansvetsar gå up... Kvaliteen lär ju vara viktigare än matrialet. Ser svetsarna tunna ut på stålhållaren
köp ej tex...
Så betong blir nog mitt svar på frågan, väl armerad bör den hålla bra och länge.
Då blir det betong=)
köp ej tex...
Pakethållarna behöver inte nödvändigtvis gå sönder i svetsarna, de kan ju lika gärna gå sönder mellan svetsarna...
F.ö. så dålig kvalitet eller ej, går pakethållaren sönder uti bushen, gäller det att kunna svetsa ihop den eller avbryta färden.
PS! Har du några länkar till pakethållare i betong... Vikt, pris hållbarhet...?
/Niklas
När du nu i övrigt skriver inlägget på svenska, varför inte använda den korrekta benämningen skivbroms om bakbromsen?
That´s right!=)
Vad är den korrekta precisa terminologin då?
Pakethållarna behöver inte nödvändigtvis gå sönder i svetsarna, de kan ju lika gärna gå sönder mellan svetsarna...
F.ö. så dålig kvalitet eller ej, går pakethållaren sönder uti bushen, gäller det att kunna svetsa ihop den eller avbryta färden.
PS! Har du några länkar till pakethållare i betong... Vikt, pris hållbarhet...?
/Niklas
Tyvärr inget foto, i nuläget tillpakethållaren i betong med armeringsjärn , ju just nu, men ska ta ett foto efter att muraren har tillverkat en sådan =)=)=)
Ja, det får allt bli stål!!! Att kunna få den reparerad är ju A och O. Avbryta cykling- nej, det vill man inte.
Så satsat på en Tubus, troligen Tubus Stainless Steel eller Tubus Logo
http://www.tubus.com/product.php?xn=2
Tack för tipsen!
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg