Vilken tork i prisläget runt 500kr (maxtak 1000kr) tycker ni fungerar bäst? Är OBH nordica fortfarande bäst i den kategorin trots att den saknar termostat? Vill ha ett komplement till ungen för att slippa värma hela huset med överskottsvärme (svårt att få låga temperaturer om inte luckan öppnas rejält).
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bästa mattorken i budgetkategorin?
- Trådstartare Blåklockan
- Start datum
Bygg om en 40cm garderob till tork, en kupevärmare med thermostat i botten, gott om ållor och hål vid golv och tak för luft in och ut. Billigaste du kan få tag på. God kapacitet oxså.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
.. Vad är grejen med att svara i två år gamla trådar?
Jag köpte en på Jula för några hundra, den har termostat och har funkat fint de ggr jag använt den.
Tja, att jag som lite småletat efter tork fick ett uppslag... så tack..... Vad är grejen med att svara i två år gamla trådar?
Även andra än TS kan få en input, men du vet väl bäst?.. Vad är grejen med att svara i två år gamla trådar?
.. Vad är grejen med att svara i två år gamla trådar?
Personligen anser jag att det är bättre att man "återanvänder" gamla trådar än att man startar nya hela tiden om samma saker. Kunskapen blir liksom lite mer "koncentrerad". Men vad vet jag.
*säger någon som är spyless på alla trådar som handlar om att vandra mellan Abisko och Nikkaluokta*
Håller med om att det är bra att använda redan befintliga trådar med nya frågor rörande samma ämne.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg