Bärryggsäck/Bärstol - Vilken?

Tusan tack alla!

Intressant läsning... Som jag ser är det bästa att testa sig fram. Jag tror att jag gör så här att jag beställer några öppetköp och testar hemma.
Viktigaste är nog att de ska sitta bra på ryggen och att barnet sitter bekvämt och säkert...

Tack än en gång.

/J
 
Sele+midjeväska

har ni funderat på sele/sjal+midjeväska? Man delar kroppsvärme och man behöver inte lika mycket kläder på sin guldklimp. Sitter skönt och ergonomiskt också. Vikten fördelas ut på ett stort område. Jag körde med sele från tula och frun med en bärsjal vilket ger oöverträffad bärkomfort. Pojken var 10 månader på en stugtur mellan keb och Abisko.

Peter
 

Bilagor

  • IMG_6171_DxO800.jpg
    IMG_6171_DxO800.jpg
    253.5 KB · Visningar: 694
  • IMG_5651_DxO800.jpg
    IMG_5651_DxO800.jpg
    179.8 KB · Visningar: 689
Vi använde Deuter Kid Comfort III (torrjag den hette även då - hur som helst den större mer välutrustade av Deuters bärstolar) för nio år sedan när sonen var liten.
Bra inställningar, bra packutrymme (jämförelsevis), sonen sov gott i den och sol- och regnskydd som bra tillbehör.
Utanpå solskyddet brukade vi trä över barnvagnens myggnät så att han slapp insekter.

/Anna
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.