Argentina till Colombia pa cykel borjar nu!

Sitter i kapstaden efter att ha avslutat annu en del i min icke sammanhanghande jordenrunt resa pa cykel. Resan ifran tyskland blev 1773 mil lang, tog 321 dygn och jag satt i 1055 timmar i sadeln.

Jag kommer om en vecka flyga till Buenos Aires och borja cykla emot Cartagena i Colombia. Raknar med att gora en del obskyra bergspass i Anderna, knuffa cykeln pa leriga vagar i Amazonas utkanter och njuta av livet sa gott det gar.

Afrikaresan samt denna tur genom Sydamerika kan ni lasa om (och se bilder) pa min blogg: http://www.backpacking.se/larsbengtsson
fyller ni i rutan dar till hoger kan ni prenumerera.

MVH Lars Bengtsson

tibet; sa:
Sitter i kapstaden efter att ha avslutat annu en del i min icke sammanhanghande jordenrunt resa pa cykel. Resan ifran tyskland blev 1773 mil lang, tog 321 dygn och jag satt i 1055 timmar i sadeln.

Jag kommer om en vecka flyga till Buenos Aires och borja cykla emot Cartagena i Colombia. Raknar med att gora en del obskyra bergspass i Anderna, knuffa cykeln pa leriga vagar i Amazonas utkanter och njuta av livet sa gott det gar.

Afrikaresan samt denna tur genom Sydamerika kan ni lasa om (och se bilder) pa min blogg: http://www.backpacking.se/larsbengtsson

MVH Lars Bengtsson

Tillbringade ett år cyklande i latinamerika, enjoy the ride....folket var outstanding....

tibet; sa:

MVH Lars Bengtsson

Lycka till!!!

När ska du skaffa dig ett normalt liv? Själv sitter jag på ett internetcafe i Kaukasus och väntar på bättre väder.

Och till sist, grattis till en avklarad cykeltur...

/Stellan
www.sandstorm.se

Jesper: Later skont! Kan jag lasa om din resa nagonstans? Vilken rutt cyklade du?

Stellan: Bli vuxen? Ja...det ar svart det dar. Jag tror faktiskt jag struntar i det. Forresten, hur smakar egentligen ratt-kott? Fan mycket har jag atit, men...(En viss Daniel Rosengren sitter bredvid mig just nu...)

mvh Lars (och tackar for gratulationerna)

Aktuellt

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Till minne: Lars Fält, överlevnadsexpert och författare

Lars Fält, en av Sveriges största profiler inom friluftslivet, har gått bort. Utsidans medarbetare Gabriel Arthur berättar om möten med författaren.

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips