avslutat250428
Avstängd
Det gör saken ännu värre för om du har körkort med den åsikten så utgör du en stor fara ute i trafiken med din ensidiga syn på trafikvett.Ditt resonemang är alltså falskt eftersom jag har körkort. Grattis!![]()
Det gör saken ännu värre för om du har körkort med den åsikten så utgör du en stor fara ute i trafiken med din ensidiga syn på trafikvett.Ditt resonemang är alltså falskt eftersom jag har körkort. Grattis!![]()
Det gör saken ännu värre för om du har körkort med den åsikten så utgör du en stor fara ute i trafiken med din ensidiga syn på trafikvett.
Inte så otippat att du var en gammal långtradarchaffis. 😂Skulle man följa dom reglerna rakt av så skulle man krocka mer eller mindre varje dag för då håller man stenhårt på att när man enligt lag har man rätten på sin sida så får det bli en kollision när någon annan bilist gör fel.
Hellre krocka för att statuera exempel och visa att man stenhårt följer trafiklagarna!
Reglerna funkar som en måttstock så att trafiken flyter på men sunt förnuft och visa hänsyn är det som är viktigast i trafiken.
Sånt får du lära dej på körskolan när du har blivit mer mogen för att köra bil.
Men möjligen inte mogen för körkort?Ditt resonemang är alltså falskt eftersom jag har körkort. Grattis!![]()
Nja, jag körde trailerdragare men det är ungefär som att köra långtradare, fast dom kör oftast på enformig linjetrafik med samma rutter hela tiden.Inte så otippat att du var en gammal långtradarchaffis. 😂
I rest my case, och fortsatt diskussion med dig är onödig då du inte tillför nåt annat än menlösa anekdoter och unkna fördomar.
Mors!
Fick du inte lära dej i körskolan att man ska ha sikten långt fram och planera sin körning???Blir nästan överkörd minst en gång per dag, men av någon anledning klarar jag mig. Gud måste ha en plan för mig.
Skulle vilja göra ett tillägg här.Jag undrar vad slutsatsen från den här tråden är.
Mitt förslag är:
”Om du tror du är Jesus är det OK att inte använda reflex. För de som inte förväntar sig övernaturlig intervention så är det en bra idé att använda reflex.”
Det mest förnuftiga inlägget i den här tråden!!! Håller fullständigt med, för det finns så många som behöver Hjärta, lever och njurar.Skulle vilja göra ett tillägg här.
Väljer du bort reflex anmäl dig då gärna till donationsregistret!
Då har du iaf gjort lite nytta med ditt ställningstagande![]()