amok fjøl ultralight liggunderlag

Finns det någon som har erfarenhet av detta liggunderlag, och då framförallt att använda på mark/tält. Verkar ju onekligen som ett ganska prisvärt alternativ för ett LW-underlag med R-värde på 3.5 inkl pumpsäck?

 
Har ett men har bara använt det i hängmattan än så länge. Fast frågar du mig så ser det ut att vara tillverkat i samma fabrik och av samma material som mitt Xped-liggunderlag. Färgerna är annorlunda, det är allt. Ventiler, fyllning osv ser ut att vara samma. Ser kvalitetsmässigt ut att vara minst lika bra som ett sådant, så jag säger att det nog är väl värt pengarna.
 
Har ett men har bara använt det i hängmattan än så länge. Fast frågar du mig så ser det ut att vara tillverkat i samma fabrik och av samma material som mitt Xped-liggunderlag. Färgerna är annorlunda, det är allt. Ventiler, fyllning osv ser ut att vara samma. Ser kvalitetsmässigt ut att vara minst lika bra som ett sådant, så jag säger att det nog är väl värt pengarna.

Härligt att höra! Då blir det nog ett sådant 😊
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.