Amok Draumr 3.0 hammock

Älde tråd, men hoppas någon kan svara ändå.
Hur är det med plats under tarpen för tex matlagning? Någon annan/större modell av tarp som rekommenderas till det?

Som nån skrev öppen eld är otänkbart men gasol inga problem. Men amoks tarp ger inte mycket utrymme men än skydd för att sova det är därför man bör ha några tarpar att välja på och därför säljer dom hammocken separat också. Personligen lagar jag alltid mat över öppen eld och och således gör jag det en bit ifrån.

Jag har sedan flera år fastnat för Hammock och amoken har by far best komfort men är man längre än 180ish bör man köpa XL.

Gas är vad jag har. Hammocken är tänkt för kortare nöjesvanringar-lite mer vikt är inge jätteproblem. Då satsar jag på en till tarp för kök.
Någon som har ett förslag på en hyfsat lätt tarp?

Tack för svar!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips