Amerikanska friluftsprylar

Hej!

Jag skall åka till Kalifornien en runda, San Fransisco-regionen närmare bestämt. Därför undrar jag om någon känner till några bra (läs billiga) affärer för friluftsprylar/kläder i denna region? Den jag kan komma på är www.rei.com

Tacksam för svar!

Hej!

Jag skall åka till Kalifornien en runda, San Fransisco-regionen närmare bestämt. Därför undrar jag om någon känner till några bra (läs billiga) affärer för friluftsprylar/kläder i denna region? Den jag kan komma på är www.rei.com

Tacksam för svar!

North face hade en outlet i SF när jag var där för 2 år sen. Riktigt bra priser....
kolla upp det.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Missa inte North Cascades National Park/Glacier Peak.
Recreational Equipment Inc @ 840 Brannan Street, The North Face @ 180 Post Street
Patagonia @ 770 North Point/Fishermans Wharf, samt Sports Basement @ 610 Old Mason St (http://www.sportsbasement.com) ett kanonställe med väldigt bra priser.

http://www.hikespace.com är skitbra för att skaffa en uppfattning om olika fynd man kan göra hos de olika återförsäljarna för tilfället.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips