aluminiumkrok

Den visade kroken passar till hålvävt band. Vad är det för hålvävt band du avser bruka dina krokar i?
Det låter spännande. www.strapworks.com eller http://nationalwebbing.com/categories/Metal-Hardware/

Stämmer ej! Den är gjord för en ögla av plattband. Har såna på en blackdiamondväska och på en padda från metolius. Läs igen, läs rätt. Jag letade också efter såna innan. Det är väl bara att köpa på extremtextil? Eller fråga dem?
 
Har varit lite upptagen med annat en stund, därav sen reaktion här. Krokarna ska vara till sternumremmar till ryggsäckar, i kombination med en remögla. Extremtextils krok ser bra ut, men modellen mindre skulle passa ännu bättre. Får väl höra med dem om de kan fixa något sådant, men antar att det finns någon bra sida där ute som sitter på precis vad jag vill ha. Jag kommer att behöva ganska många, så priset är inte helt oviktigt...
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...