• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktivitets kompis runt Göteborg-Kungsbacka?

Jag kan ringa och se vad de har för tider så kan jag ju anmäla oss, låter det bra? Det finns ju tre "fart" alternativ som ni kanske sätt, jag tror medel fart (trav,tölt) passa mig eftersom jag inte ridit på ett tag. Va roligt att de här blir av, är lite spänd men det ska bli sköj.
Ni kan väl svara så ringer och bestämer tid.
/Jennie

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej
Det låter toppenbra! Själv rider jag ganska mycket men jag gillar inte när det går för fort, så medel blir säkert perfekt. Vad kul det ska bli!
Anna

Hej
Jag ringde och kollade med Raudhetta men de hade inte turer de datum vi komma överrens om. Man får kolla de datum som står på deras hemsida, tänkte inte på det :( Ni kan väl gå in och kolla där så hittar vi något nytt datum.

Hej!

Det verkar vara lite dåligt med kortare turer nu. Jag hittade några turer på vardagkvällar som kan passa. Den 20 juni, SEN KVÄLLSTUR kl 21.00-23.00. Det fanns även en nu på torsdag den 31 maj men det blir lite svårt för mig i alla fall.

Vad tycker ni?

/Anna

Hej svejs

Den sena kvällsturen den 20e skulle funka för mig i alla fall. De hade ganska dåligt med turer under sommaren tycker jag. Det finns i och för sig fler ställen med islandshästar, Västanvindens islandshästar vid Floda verkar också bra, om vi nu inte kan få ihop en tur!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips