vandringsvän sökes!

Hej! Är jag ensam om att vara en vandrings intresserad tonåring eller finns det någon där ute som skulle vilja göra mig sällskap ute på äventyr i vår vackra natur? Själv är jag 15 år och bor lite utanför Göteborg , är en social och energi full tjej. Söker någon att dela det med då ingen i min nuvarande vänskapskrets delar detta intresse med mig. Skulle framför allt vilja vandra här på västkusten men andra förslag är självklart välkomna! tveka inte att höra av dig, tjej som kille, oerfaren osv spelar igen roll , bara du är är glad och har en positiv inställning!
 
Hej Jonna och välkommen till Utsidan! Hoppas att du hittar en vandringskompis här. Tänkte dock tipsa om att du även kan ta kontakt med olika föreningar i ditt område som håller på med friluftsliv som t.ex. Friluftsfrämjandet. Lycka till!
 
Välkommen hit! Utsidan är ett bra ställe att få kontakt med likasinnade som inte verkar finnas i ens närhet :).

Jag själv är ett bra exempel då jag har fjällvandrat två gånger med personer som jag har fått kontakt med på Utsidan. I början på sommaren vandrade jag dessutom två dagar på Blekingeleden tillsammans med 5-10 personer som alla fått kontakt i en forumtråd här utan att ha setts tidigare.
 
Tänkte ge mej ut att gå i påsk! Lite kallt, men ack så vackert väder!

Nån som är på? Bohusleden norrut från Kungälv, eller Vildmarksleden? Andra förslag!
Sitter och planerar för fullt och funderar på det där med mat och vatten...?!?
 
Är ute och rör mig en del runt Göteborgsområdet. Tänkte vandrat under påskhelgen men blev uppbokad på lördagen.
Annars är det bara att säga till om det är någon som vill ha sällskap :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.