Äntligen!

Efter en usel sommar med varmt och torrt väder :) blev det äntligen dags för lite hemmapaddling. Friskt i luften men fint på vattnet. Tunnare is där vattnet stod stilla men ingen kraftigare isbildning
 

Bilagor

  • bild2.jpg
    bild2.jpg
    58.5 KB · Visningar: 643
  • bild3.jpg
    bild3.jpg
    65.5 KB · Visningar: 634
  • bild4.jpg
    bild4.jpg
    74.3 KB · Visningar: 623
Såg ju riktigt fint ut det där! Drar ut på MTB imorgon, hoppas leran har frusit i skogen nu så man får en torr och fin långtur.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Förhållanderna har ju varit mediokra i den här delen av landet både i sommar och höstas. Men nu måste jag nog pallra mig iväg till Strömsholm.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.