ändra färg på "rutt-spår"?

Hej!

Har en Garmin 60 CS där färgen på en inlagd rutt alltid visas med en lila färg. Ibland tycker jag att den färgen syns lite för dåligt.

Går den färgen att ändra? Hur gör man då?

Mvh!

Det går men jag har inte GPS:en vid mig. Tips är att söka på "garmin gpsmap 60 cs manual" så bör du hitta en PDF-manual på engelska i alla fall.

Går du in på Inställningar/Setup så bör du gissningsvis vara nära (kommer inte riktigt ihåg var det är).

Det går men jag har inte GPS:en vid mig. Tips är att söka på "garmin gpsmap 60 cs manual" så bör du hitta en PDF-manual på engelska i alla fall.

Går du in på Inställningar/Setup så bör du gissningsvis vara nära (kommer inte riktigt ihåg var det är).

Nä, jag hittar ingen info om att ändra färgen i kartan på en rutt!

Mvh!

Aktuellt

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”Som ett bibliotek – fast med frilufts- och sportutrustning”

I över 120 kommuner kan du låna friluftsutrustning hos Fritidsbanken – den prisbelönta föreningen som vill sänka trösklarna till naturen.

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips