Addnatures kundtjänst?

Har aldrig haft problem med Addnature vare sig vid reklamationer eller återköp. Även om Outnorth är bra så föredrar jag Addnature eftersom leveranserna brukar gå fortare (i regel levereras paketet nästkommande dag) och inte minst för att de har fri retur.
 
Har, som sagt, inget annat än goda erfarenheter av att handla från Addnature.

Fick ett svar från deras kundtjänst idag där de, inte särskilt trevligt, förklarade att de hanterar saker i tur och ordning, vilket jag ser som en självklarhet. Men att jag skall behöva vänta en vecka eller mer på att få reda på om ett ärende (som de kan behandla i tur och ordning) faktiskt ens är skapat, vilket ju inte var fallet första gången, faller inte inom ramen för god service enligt mig. Jag initierade mitt returförfarande för två veckor sedan och all korrespondens därefter är del av detta.

Jag har svarat dem att jag löst det på egen hand och att om det, mot förmodan, skulle dyka upp ett ärende så kan de stänga det.

Tack för visat intresse.

- Johan
 

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Addnature var ett tag min favorit när något inte gick att uppbringa där jag bor.

Tyska ägare nu?

Även om jag inte begriper allt om företags bokslut så begriper jag att omsättningen minskat rejält de senare åren liksom antalet anställda.

Så det är inte bara jag som försvunnit som kund, men att jag inte är kund längre beror på ökat utbud där jag bor (inte bara XXL) och jag har nu för mycket prylar.

Källa (bör vara säker)
https://allabolag.se/5565876249/addnature-ab

Per
 

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips