Bojkotta Naturkompaniet

Jag förstår att TS är en självförsörjande friluftsförfattare. För en simpel skattesmitare skriver väl inte inlägg om bojkott?
I Sverige finns det inte så många friluftsbodar i varje stad, Stockholm undantagen. TS upprop för bojkott lär inte följas.

Men missnöjesyttringen är intressant för den säger mycket om TS.

Precis som Christan konstaterar så är det snart slut på tillåtna bodar, tur att Købehavn och kontinenten ligger nära.

Dax för middag.
go tur

Kan inte undgå att känna av din sarkasm. Hoppas det får dig att må bättre :)
Vad mitt inlägg säger om mig är att kunden alltid har rätt och om jag köpt produkten via företaget så ska det komma ett kvitto till som säger att företaget betalat och äger produkten, eller det anser du kanske inte vara befogat?
Varför jag anser att man bör hålla sig borta från NK är på grund av sparandet av personuppgifter, något de ger en skev förklaring till varför de gör. Detta utöver den värdelösa servicen de erbjuder.

Kan inte undgå att känna av din sarkasm. Hoppas det får dig att må bättre :)
Vad mitt inlägg säger om mig är att kunden alltid har rätt och om jag köpt produkten via företaget så ska det komma ett kvitto till som säger att företaget betalat och äger produkten, eller det anser du kanske inte vara befogat?
Varför jag anser att man bör hålla sig borta från NK är på grund av sparandet av personuppgifter, något de ger en skev förklaring till varför de gör. Detta utöver den värdelösa servicen de erbjuder.

En kund har inte alltid rätt att få köpa en sak av ett företag, var har du fått den uppfattningen ifrån, det är helt och hållet upp till den som säljer om denne vill sälja. I din text så står det inte om någon fråga om varför de ska spara personuppgifter, däremot en förklaring till varför de frågar efter personnummer vid beställning och den förklaringen är inte direkt konstig för att undvika bedrägerier.

Att de alldeles säkert spar personuppgifter över sina kunder i övrigt är inte heller speciellt konstigt eller omotiverat.

Det låter inte som om du berättar hela historien och griper efter halmstrån för att bevisa någon poäng som faktiskt inte riktigt framgår.

Vad för problem ställer det till för dig i slutändan?

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips