Abisko-måndalen-harpasset-låkktatjåkka

Hej, min son och jag ska gå från abisko till låkkatjåkka via måndalen och harpasset om två veckor. Har någon gått den i år? Hur är snö- och vattensituationen? Och vaden?

Vänligen Tomas
 
Vi var på väg till de trakterna för ca 10 dagar sedan men ändrade våra planer i sista stund pga av snöläget. Och troligtvis också höga vattenflöden. Kolla med våra grannar: senorge.no
Annars kan du ringa Låktatjåkka fjällstation, de borde veta.
God tur!
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.