39% lättare!

Hittade ett liggunderlag på ÖB idag. Aluminiumfolie på ena sidan och plast, typ underlagsfoam för golv på andra sidan. Kändes som ett lätt och kanske bättre alternativ än Jyskunderlaget. Vågen visade 72 g! Jyskvarianten 118 g....
Definitivt ett lättare alternativ för sommarpackningen. Kompletterar med korta Thermaresten och sover riktigt gott. Jag klarar inte av enbart tunna underlag. Detta är definitivt ett exempel på konsumtionsökning pga UL-sjukan. Dags för doktorn?
 
Verkar vara överkurs, de står redan i telefonkatalogen..........................

Markisolering har många källor, byggbranchen är bara en.
 
Fel affär...

Harald Nyborg heter den fantastiska outdoorbutiken (granne med ÖB i byn) om nu någon skulle vara intresserad. 47 pengar måste man också lägga upp.


Hittade ett liggunderlag på ÖB idag. Aluminiumfolie på ena sidan och plast, typ underlagsfoam för golv på andra sidan. Kändes som ett lätt och kanske bättre alternativ än Jyskunderlaget. Vågen visade 72 g! Jyskvarianten 118 g....
Definitivt ett lättare alternativ för sommarpackningen. Kompletterar med korta Thermaresten och sover riktigt gott. Jag klarar inte av enbart tunna underlag. Detta är definitivt ett exempel på konsumtionsökning pga UL-sjukan. Dags för doktorn?
 
Harald Nyborg heter den fantastiska outdoorbutiken (granne med ÖB i byn) om nu någon skulle vara intresserad. 47 pengar måste man också lägga upp.

Vet du vad produkten heter och om den finns på deras hemsida?
Inte för att jag hade tänkt använda den till liggunderlag men eventuellt något annat.
//Peter
 
Produktid

Jag hittar inte liggunderlaget på deras hemsida. På mitt kvitto står det: best. nr 6030, alu. liggunderlag 60 x190, priset är 47,20 (exkl moms noterade jag nu).
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.