30års jubileum

Som ni sett i vårprogrammet firar SKK 30 år 30/5-1/6!! Eftersom jag är en av de ansvariga som "ska göra detta evenemang oförglömligt" så är jag vidöppen för förslag och åsikter från klubbens medlemmar o andra berörda; hur vill NI spendera dessa två dagar!!? Ser fram emot en givande "debatt" här på planket! Vi ses/ Johanna.

naturligtvis måste alla klubbens profiler genom tiderna bjudas in, berusas och förnedras. för att jubiléet ska kunna skiljas från andra traditionella klubbfester måste det nog till något mer än det...

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag tycker oxå det känns helt rätt att dra iväg någonstans; tälta, klättra å festa! Mera ideér!! Det viktigaste är såklart att så många som möjligt kan deltaga, så vi kan inte "spåra ur" hur mycket som helst..både med destination och (själv)kostnad i åtanke. Men helt klart är det att evenemanget måste vara något alldelens x-tra (supa ner o förnedra?? Ja, om det är en allmänn uppfattning så...)!!

Jag skulle ju kunna undersöka möjligheterna att få dispens att campa inne på området...det gick ju bra förra året på sista April!

Nja, borde inte en 30årsfest gå lite mer i historiens tecken, och isåfall kanske inte kjuge är det vettigaste.
Men har dock inget annat förslag på rak arm. Men någon form av klättring hade varit fint, man kanske kan vara på kullen.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips