är frågan.
Det som står på hemsidan verkar stämma dåligt. Tydligen har de inte fått till uppdaterat saldo när de bytte affärssystem. Föreslår att du mailar dem och frågar innan butiksbesök. Jag fick inte tag i det jag ville köpa för en vecka sedan. Snopet när man kollat hemsidan innan.
Thure
Nu har jag inte handlat på Svima på ett par år men att saldo på Internet inte stämmer med verkligheten tycker jag är rätt vanligt på butiker dit jag har cykelavstånd som Clas Ohlson, Netonnet, Kjell & company och kanske någon fler som jag inte kommer på just nu. Att åka hem tomhänt när man vill handla är inte roligt.
Än värre var det när Addnature var nyöppnat och jag hade en lång lista med mig på det jag tänkte köpa och dom kanske hade kanske 20-30 % av det jag tänkt köpa och då spenderade jag en hel dag + sådär 250-300 kronor i resekostnader för att åka till Stockholm
Till trådskaparen: Jag skulle prova med en annons i stället för ett inlägg även om jag inte fått ett enda svar på min senaste annons, men det var kanske inte så oväntat när man som jag nu söker böcker som är äldre än 100 år.
Rätt så många av mina gamla STF årsböcker har jag ”hittat” på ickekommersiella loppisar som Röda Korset, läkarmissionen, stadsmissionen. Däremot har jag inte sett en enda STF bok på Myrorna där jag bor på flera år.
”Hittade” en inbunden STF årsbok från 1924 för 10 kronor för några dagar sedan, så nu kan jag lämna in min häftade STF årsbok från samma årtal när jag besöker denna loppis nästa gång.
Min bok som trådskaparen frågar efter har jag köpt på någon loppis för det står ett namn längst fram i boken, och min ”Kusten är klar” av Bengt Larsson har jag betalat 10 kronor för (prislappen sitter kvar).
Per