Seamasters 2010
Seamasters, inofficiella svenska mästerskap i surfski och sveriges enda egentliga surfskitävling hölls för fjärde gången den 31 juli. Drygt två mil öppet hav, från Arkösund, över Bråviken, mot målet vid det gamla fyrhuset på Femöre i Oxelösund. Det är en repektingivande överfart i lugnt väder. Ännu mer så när det blåser 14 sekundmeter sydlig vind ...
Av: outside
Seamasters, inofficiella svenska mästerskap i surfski och sveriges enda egentliga surfskitävling hölls för fjärde gången den 31 juli. Drygt två mil öppet hav, från Arkösund, över Bråviken, mot målet vid det gamla fyrhuset på Femöre i Oxelösund. Det är en repektingivande överfart i lugnt väder. Ännu mer så när det blåser 14 sekundmeter sydlig vind ...
Källa: Paddling
Läs mer
Forumdiskussioner
- Paddling allmänt Flottör för både grönlands- och euro-paddel?
- Paddling allmänt Ang hiko baller
- Bygga egen kajak Alternativ till KeelEazy?
- Paddling allmänt Byte till Smart Track
- Paddling allmänt Hur lära sig en rank kajak?
- Paddling allmänt Plask! Gamla gubbar ska int paddla racers.
- Paddling allmänt Ny medlem
- Paddling allmänt Har vuxit ur min kajak, vad finns att köpa som passar kvinna med höfter?
