Seamasters 2010
Seamasters, inofficiella svenska mästerskap i surfski och sveriges enda egentliga surfskitävling hölls för fjärde gången den 31 juli. Drygt två mil öppet hav, från Arkösund, över Bråviken, mot målet vid det gamla fyrhuset på Femöre i Oxelösund. Det är en repektingivande överfart i lugnt väder. Ännu mer så när det blåser 14 sekundmeter sydlig vind ...
Av: outside
Seamasters, inofficiella svenska mästerskap i surfski och sveriges enda egentliga surfskitävling hölls för fjärde gången den 31 juli. Drygt två mil öppet hav, från Arkösund, över Bråviken, mot målet vid det gamla fyrhuset på Femöre i Oxelösund. Det är en repektingivande överfart i lugnt väder. Ännu mer så när det blåser 14 sekundmeter sydlig vind ...
Källa: Paddling
Läs mer
Forumdiskussioner
- Paddling allmänt Skädda som inte fungerar längre.
- Paddling allmänt Råd och tips ny kajak
- Bygga egen kajak Genomföring roderlina?
- Paddling allmänt Tips på kajakställ till hög SUV och 3 kajaker
- Paddling allmänt Flottör för både grönlands- och euro-paddel?
- Paddling allmänt Ang hiko baller
- Bygga egen kajak Alternativ till KeelEazy?
- Paddling allmänt Byte till Smart Track
