Utsidan-nytt

Sida: Första Föreg. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 Nästa Sista
Nu är tävlingen "Minne från sommaren 2009" avgjord och vinnarna är: 3 kommentarer
Återigen tillfälle att se ett urval av filmer från världens största bergsfilmsfestival här i Sverige. Köp biljetterna direkt här på Utsidan! 2 kommentarer

Händelselista på Min sida

Vi har utökat "Min sida" med en händelselista, som gör det lättare att se vad ens kompisar och andra medlemmar man vill följa lägger ut. 2 kommentarer
Sommaren är snart slut så nu kör vi igång en fototävling med minnen från sommaren som gick. Tävlingen är öppen för bidrag till och med 9:e september.
Nu finns det åter böcker att köpa i vår butik efter sommaruppehållet. I butiken kan du även köpa medlemskap, tidningsprenumerationer och myggmedel.

Ny gästbloggare: Karin Trolin

Karin har nyligen seglat med Ola Skinnarmos expedition längs norska kusten upp till Tromsö. Senare i sommar får vi följa henne på andra äventyr och även under hennes kurs- och aktivitetsverksamhet ... 2 kommentarer
Utsidans betalande medlemmar får rabatt på Fjällturs sommarkurser 2009.
Butiken tar semesterstängt över sommaren, medlemskap, myggmedel och prenumerationer går dock att beställa hela sommaren.

Nytt myggmedel i butiken

Mosiguard Natural myggspray finns nu att köpa i butiken. Så ladda upp för en myggfri sommar. Brons- silvermedlemmar betalar 99 kr, grundmedlemmar 119 kr.

Ny böcker i butiken

Rykande färska böcker i butiken."Friluftsmat" av Anita Forsell ny bearbetad upplaga, "Lättare packning från A till Ö" av Jörgen Johansson, "Kajak - Allt du behöver veta om havspaddling" av Stefan ...

Kristinehamn Adventure Race

Utsidans betalande medlemmar får 10% rabatt på startavgiften i tävlingen Kristinehamn Adventure Race. Tävlingen går av stapeln den 22 augusti.
Nu finns ett nytt lokalt forum för Norr- Västerbotten här på Utsidan. Till forumet. 1 kommentar
Friluftskokboken, en ny kokbok i A5 format med över 120 recept. Innheåller instruktioner hur du kan bygga din egen tork och olika metoder för att torka mat mm. Silver- och bronsmedlemmar betalar ... 2 kommentarer
En upplevelse är något alldeles speciellt, något man minns länge och något man delar. Därför får du som är brons och silvermedlem just nu hela 15% rabatt på alla upplevelser hos Greatdays! Så passa ...
Fjällfest 2009 går av stapeln 23 - 26 april på Storulvåns fjällstation. Utsidans betalande medlemmar får rabatt på Fjällpasset och betalar endast 750 kr för alla dagar, ordinarie pris 950 kr.
Sommaren 2009 erbjuder Fjälltur följande paketresor med 10% rabatt för Utsidans betalande medlemmar.
Nu äntligen har vi dragit vinnarna i tävlingen på temat snö. Vinnarna är... 2 kommentarer

Butiken öppen igen

Nu går det bra att beställa böcker igen i Utsidans butik. Välkommen in!
Från och med idag 17/12 kan du bara köpa medlemskap och prenumerationer i vår butik. Böcker kan åter beställas efter trettonhelgen. Till butiken
Nya böcker i butiken, guider från Calazo förlag. "Friluftsliv i Göteborg", "Friluftsliv kring Uppsala" och "Friluftsliv i Skåne". Betalande medlemmar köper dem för 220 kr och grundmedlemmar 239 kr. ...