Information till besökare i området kring Kebnekaise, samebyar och företag
Kan jag dricka vattnet i Kebnekaises fjällbäckar?
- om kvaliteten på vattnet efter flygplansolyckan i mars
Av: aventyrare69
Kan jag dricka vattnet i Kebnekaises fjällbäckar?
- om kvaliteten på vattnet efter flygplansolyckan i mars
- om kvaliteten på vattnet efter flygplansolyckan i mars
Källa: Info från Statens fastighetsverk
Recept och artiklar
Läs mer
Forumdiskussioner
- Allmänt om friluftsliv Bajskortet
- Miljöpåverkan Tråd för klimatdebatt
- Naturområden Tälta omkring Vimmerby
- Alpin / Bigwall Bestigning av Ryggåsberget samt Palka- och Pårtetjåkkå?
- Bär och svamp Bär- & svamplockartråden o tillvaratagande av frukt o grönsaker Utsidans hamstrar
- Allmänt om friluftsliv Tips och råd inför vildmarksvägen eller liknande rutter
- Allmänt om friluftsliv Gå längs längdskidspår sommartid?
- Allmänt om friluftsliv Proviant i Sulitjelma
