Enligt Utsidans artikel.
Det är bra med kampanjer mot nedskräpning, ingen ska kunna se var man varit eller var man campat eller rastat efter att man lämnat ! Men att 60k personer gått på kurs för att lära sig skita i skogen, och sen får STF's Bruna Kort som bevis för sin stora kunskap ? HaHa, bara i Sverige.... Alla skrattar nog.
Det är bra med kampanjer mot nedskräpning, ingen ska kunna se var man varit eller var man campat eller rastat efter att man lämnat ! Men att 60k personer gått på kurs för att lära sig skita i skogen, och sen får STF's Bruna Kort som bevis för sin stora kunskap ? HaHa, bara i Sverige.... Alla skrattar nog.