Elixir är slut för i år, men kommer tillbaka
Elixirs första Sverigeturné är nu avslutad. Över 1500 personer har besökt festivalen i Göteborg, Växjö, Östersund och Stockholm. Det är den första svenska filmfestivalen med fokus på actionsport och äventyr och festivalarrangören Emil Sergel är mycket nöjd.
Av: outside
Elixirs första Sverigeturné är nu avslutad. Över 1500 personer har besökt festivalen i Göteborg, Växjö, Östersund och Stockholm. Det är den första svenska filmfestivalen med fokus på actionsport och äventyr och festivalarrangören Emil Sergel är mycket nöj. ”Det var en chansning att våga köra fyra städer på en gång, utan tidigare erfarenhet, men det visade sig att man ibland ... Relaterade artiklar:
- Elixir – ny filmfestival
- Lance ÄR tillbaka!
- Lance Armstrong tillbaka i Oslo – 16 år efter VM-triumfen
Källa: Outside Online
Läs mer
Forumdiskussioner
- Allmänt om friluftsliv Tips och råd inför vildmarksvägen eller liknande rutter
- Miljöpåverkan Tråd för klimatdebatt
- Allmänt om friluftsliv Proviant i Sulitjelma
- Allmänt om friluftsliv Gastub på resa
- Allmänt om friluftsliv Gå längs längdskidspår sommartid?
- Allmänt om friluftsliv Tips på aktiviteter i Jotunheimen med omnejd
- Allmänt om friluftsliv Nedskräpning?
- Allmänt om friluftsliv Anlägga videsnår i trädgården
