Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Äntligen en dag med solsken! När hände det sist? Förra måndan och tisdan, då svettades jag ombord på bussar och tåg på väg hem från fjällvandringen. Då sken solen. Nu skiner den igen då kan jag inte ...
Fjällfunderingar...
Alla andra bloggar ju... Då kan väl jag också! Får se vart det tar vägen! Nyss hemkomen från två veckors vandring i Padjelanta och fortfarande semester kvar, kanske jag hinner komma igång lite. Tänk ... 1 kommentar
Att närma sig fjällen med båt var mer än en resa,det var något av en ritual.Man färdades långsamt fick tid att tänka när fjällen dök upp som hägringar vid horisontenUr Okända fjäll av Tore ...
I måndags slog jag till på en kajak! En Point 65 XP. En otrolig lycka infann sig att äntligen sjäv få ha en, att kunna åka ut och paddla efter jobbet. Skärgårdslycka. Frihet. Men.Den fick stanna kvar ... 1 kommentar
John vs Världen
Tarradalen och över Vuoka-Kungsleden.070722-24       Det En kortare tur med fiske.  Söndag.  Båtskjuts av gamle far till Bobäcken.   Soligt ... 1 kommentar
britts blogg
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

3294 visningar (4v)
3196 visningar (4v)
2977 visningar (4v)
2669 visningar (4v)
2045 visningar (4v)
1482 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.