Bloggar

Börja blogga!
Sök i arkivet

Sida: Första Föreg. 1 ... 900 901 902 903 904 905 906 Nästa Sista
Nu lägger jag innebandyklubban på hyllan. Helt klart. Fy fan för att stuka foten. :) Ja, ni som läst de andra inläggen vet ju att jag stukade foten ett par dagar före avfärd till fjällen. HUr som ...
John vs Världen
Här sitter jag och tvingas tjuvhålla på vandringsberättelser och bilder pga min brister i datorhatering,men nån gång lär jag väl få in dom.Försökt få till det hela gårdagkvällen men inte.. Fortsatt ...
britts blogg
Så ska jag prova blogga och inte bara skriva på utsidans forum.Sista fredagen denna semestermånad.Hunnit ut på några fjällturer,men i helgen blir jag nog hemma,rätt regnigt väder. En simtur i sjön på ...
...och jag sitter inomhus och arbetar. Första arbetsdagen efter semestern. Inkorgen svämmar över och från fönstret ser jag folk som paddlar kajak i Klara sjö.
Trallpunk & trögdjur
I morgon börjas det igen. Jobb, jobb, jobb. Fyra veckors semester gick i ett rasande tempo. Snart är det dock slut på löneslaveriet för en tid. Två terminer på Stockholms universitet ska bli ett ...