Webbsidor om vandring?

Tänkte att en tråd för lite surftips inte kunde vara fel :)

Vilken webbsida är din favoritsida när det gäller vandring? Har du någon egen sida där du visar bilder och berättar om dina turer i skog och mark? Berätta för oss andra, så kanske man kan få ideer till vandringar eller andra uppslag..!!

utsidan.se funkar bra! =)

om det är vandring du vill åt, gå in på aktiviteter och sen vandring... annars gå in på forum delen!

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
capman; sa:
utsidan.se funkar bra! =)

om det är vandring du vill åt, gå in på aktiviteter och sen vandring... annars gå in på forum delen!

Haha, jotack jag vet :D

Men det kanske finns fler sidor, tex privata hemsidor man inte upptäckt, där ute? Det är dem jag vill upptäcka :)
[Ändrat av ceciliaw 2004-05-24 kl 12:54]

Re: Re: Min egen!

walk_alone; sa:
^^^^ Fyra fjäll av fem möjliga :) Nu vill jag veta hur det går med Abisko och Sarek. Blir det som planerat? // RJ
Tackar! Jodå, tågresan till Abisko är betald och om fyra veckor bär det av mot midnattsolen. Sarek-resan är inte riktigt spikad än, men vi har å andra sidan hela sommaren på oss att planera...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips