Vistas - Keb, finns väg?

Jag betalade 600 kr för båtresan från Nikka upp i Vistasdalen. Nu var detta 2 år sen så priserna kan ha ändrats, ring Sarri och fråga.

Jag betalade 600 kr för båtresan från Nikka upp i Vistasdalen. Nu var detta 2 år sen så priserna kan ha ändrats, ring Sarri och fråga.
Ett tag sen jag tog denna båt, men visst är det för hela båten man betalar ?
Dvs klokt att höra sig för i Nikka om fler ska med båten nästa dag vilket jag själv gjort.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Förra året var detta priserna som gällde:

Nikkaluokta - övre Vistas (12km)
1-3 personer 750kr/båt
4 pers eller fler 250kr/person

Nikkaluokta - nedre Vistas (7km)
1-3 personer 550kr/båt
4 pers eller fler 175kr/person

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg