Vilket kök!

Hej!

Jag funderar på att köpa ett kök! Jag har tidigare bara använt "vanligt spritkök". Jag vill ha ett kök att använda både vinter som sommar. Självklart ska det väga lite och vara funktionellt!
Gas eller bränsle?
Det finns säkert gamla trådar i detta ämnet men det skrivs så lite i forumet så jag kan lika gärna starta en ny!

Vinterkök

Ska du använda ditt kök på vintern kan du glömma gas.

Ett kök jag går och tittar på är KAP artic men det finns rätt mycket skrivet om kök redan så ansträng dig lite och leta i gamla trådar så kommer du hitta information.
Har du sedan någon fråga kan du väl ställa den här.

Tycker inte om att man startar nya trådar bara för att man inte orkar leta i gamla. Detta resultera i ett rörigt forum som man inte kan hitta något i.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips