Vilken Kanot?

Vilken Kanot är den har?
9DA03C45-0B1C-40DE-82A2-F5BF17DF7BFB.png
9DA03C45-0B1C-40DE-82A2-F5BF17DF7BFB.png

Jag har en gamla Trapper och tror den har är kanske Inkas men jag kan inte hittar bon bild på internet. Den är 4 meter lång, ingen stol bara plats för två twart?

Does anyone have any more information about this canoe? Which model and hopefully so photos of a complete canoe to assist in this restoration project.

kind regards

Ciaran

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
På 1970-talet byggdes kanoter i var och varannan buske av både små plastfirmor och privatpersoner så jag skulle närmast gissa på att det är någor sådant okänt fabrikat.

Hur är den att paddla? Det är rätt stora skillnader mellan olika glasfiberkanadensare från boomen på 1970-talet.

Innan du lägger ned tid och pengar på den så skulle jag rekommendera att du provar att paddla denna och jämföra med en lite mer välkänd modell.

Thure

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips