vilken guidefirma ar bra for inkaleden+Choquequirau

Hej allihopa..

Jag om min flickvan ska ga inkalden i 8 dagar i borja av maj. Vi ska ga den dar man forst gar forbi Choquequirau far att sedan komma in pa den "vanliga" inkalden och vidare till Machu pichu.

Jag skulle vilja ha tips fran nagon som gatt den har vandringen om nagon guidefirma som ar bra.

Det ar tva saker jag framfor allt vill.

Det ena ar att gruppen inte ar alltfor stor, helst ej storre an 6-8 pers. Det andra ar att man kommer tidigt till Machu pichu innan taget med en miljard pers kommer det vis nio-tiden. Man vill ju kunna njuta av den lite i fred fran for alltfor mkt folk..hehe

Ha det gott //erik

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips