Vem tittar på mina bilder?

När jag går in på min sida så ser jag att det tittas en del i mina album eftersom listan över senast betittade bilder ändras. Däremot har inte listan över vilka som tittar ändrats på länge. Konstigt.

HåkanF

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Vilka är juryns favoriter inför säsongen vår-sommar 2026? Bland vinnarna finns bland annat en lättviktsryggsäck och en svensk designklassiker.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

clindh

Forumvärd
Visningar räknas inte upp om samma användare tittar flera ggr.

Det stämmer att även visningar för oinloggade uppdaterar visningsräknaren, så det är nog det du ser.

Jag försöker att kommentera iallafall en del bilder jag ser. men inte alla. har jag inget att säga låter jag hellre bli.

Har kollat igenom en del av bilderna på Utsidan och varje dag kommer det många nya. Känns som ett måste att kolla bilderna varje dag. Tycker det är lite för många bilder med snö för tillfället... Kommer det att fortsätta så hela vintern? Jag vill ha sommar...

/Stellan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips