Vaude Power Lizard UL

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Är det någon som hört något mer om Scutum? Kanske möjlihet att klämma, titta på det? Pris och tillgänglighet?

Är sugen på ett...

Kommer tidigast februari-mars. I alla fall om man får tro en man, som var tysk och hävdade att han jobbade på Vaude, som jag träffade när jag fjällvandrade senast.

Är det någon som hört något mer om Scutum? Kanske möjlihet att klämma, titta på det? Pris och tillgänglighet?

Är sugen på ett...

Jag besökte en butik där en vaude säljare hade visat upp det (i packpåsen), de ringde och kollade med honom då jag bad dem om prisuppskattning och när det kommer, de sade då att det kommer i början av februari och kommer att kosta kring 4800kr. Sedan får man väl ta priset med en nypa salt, Längtar... :)

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Mått efterlyses

Någon som hittat en sida där man se måtten?
(från innertält till bågen tex ser litet ut)
(bågen är det bara 7,5mm)

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.