Varför så få kvinnor?
- Trådstartare avslutat_medlemskap_2501
- Start datum
LadySnas; sa:Kom i håg sminkväskan på fjället!![]()
bananmannen; sa:LadySnas; sa:Kom i håg sminkväskan på fjället!![]()
Hur UL är det?
Spöket; sa:Självklart har man koll på vilket märke som har den lättaste kajalpennan. Svårare än så är det inte!
//Aina
Här är naturligtvis förklaringen till varför det är så få kvinnor i fjällen.bananmannen; sa:Hur UL är det? När jag är ute har jag bara med en liten tvål och tandkräm, inget annat. Även om jag är borta en vecka.
Rungá; sa:Tankräm, tandborste, tvål, deodorant och min batteridrivna skäggtrimmare med solcellsladdare. Inte ett steg på fjället utan dessa. Men vet aldrig .... UL? Då tar man inte ens tandborste eller ..?
Men men, det är väl färg på kinderna man får av att vara ute? Och ögonskugga får man på köpet efter första natten i en kall sovsäck under vargarnas ylande. Afrofrillan kommer efter några dagar till (eller dreads!), och hittar man blåbär så slipper man ta med läppstift. Allt det där konstgjorda härstammar egentligen från naturen!LadySnas; sa:Vi kvinnor kan inte leva utan våra cremer och vårt smink, vi är nakna utan färg på kinderna![]()
LadySnas; sa:Rungá; sa:Tankräm, tandborste, tvål, deodorant och min batteridrivna skäggtrimmare med solcellsladdare. Inte ett steg på fjället utan dessa. Men vet aldrig .... UL? Då tar man inte ens tandborste eller ..?
Vi kvinnor kan inte leva utan våra cremer och vårt smink, vi är nakna utan färg på kinderna![]()
Det kan ju se ut såhär efter en vecka utan hårborsten.Strykarräven; sa:../ Afrofrillan kommer efter några dagar till (eller dreads!), och hittar man blåbär så slipper man ta med läppstift. Allt det där konstgjorda härstammar egentligen från naturen!